GOOGLE ADS
16630
page-template-default,page,page-id-16630,bridge-core-2.6.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-24.9,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-6,elementor-page elementor-page-16630

Στη Google οι χρήστες αναζητούν τί θα κάνουν, πού θα πάνε, και κυρίως τί αγορές θα κάνουν.Μια διαφήμιση που εμφανίζεται την κατάλληλη στιγμή, είτε σε υπολογιστές είτε σε κινητά, μπορεί να εξασφαλίσει νέους πελάτες που αποφέρουν σημαντική αξία στην επιχείρησή σας.

Η διαφορά και το πλεονέκτημα των Google Ads σε σχέση με τις υπάρχουσες παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, είναι ότι η διαφήμιση στο Google είναι στοχευμένη και μετρήσιμη. Στοχευμένη σημαίνει πως η διαφήμιση εμφανίζεται μόνο όταν κάποιος χρήστης ψάχνει με λέξεις-κλειδιά που εσείς έχετε δηλώσει. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι πως εσείς χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμισή σας (και όχι απλά όταν βλέπει ο χρήστης τη διαφήμιση στο Google.gr).